سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ahle iran

اس ام اس سیزده بدر

    نظر



سری جدید اس ام اس های جالب سیزده بدر

.

.

.

دلم واسه سیزده بدر میسوزه….

میدونی چرا؟؟؟

همه بهش میگن نحس!

بیچاره ها خبر ندارن که تو دست 13 بدر رو از پشت بستی

********

جون هرکی میپرستی پاشو بریم بیرون

خواهش میکنم

آخه پارسال خونه نشستی چه خیری دیدی؟

پارسال نحسی سیزده گرفتت گوسفند شدی… امسال گوساله نشی شانس آوردیم!

********

الهی قربونت برم که انقدر نازی…مثل سبزه ی عید میمونی

.

.

.

انشالله این سیزده به در بجای سبزه انقدر گره بزننت که دیگه باز نشی

.

.

.

به هر صورت سکه دو رو داره

********

کاش چهارشنبه سوری رو با 13 بدر یکی میکردن….فکرشو بکن تو 13 به در چه امکانات خوبی فراهم میشه….

فکرشو بکن منفجر کردن کل دوستات با یه نارنجک چقدر راحته….

فکرشو بکن….

از طرف یک بیمار روانی

!

********

به  غضنفر میگن یه جمله در مورد سیزده بدر بگو. میگه ما از زحمات همه ی عوامل تشکر میکنیم که باز هم در یک حرکت نمادین سعی در زنده نگاه داشتن یاد امام 13 ام دارند…!!!

********

میخواستم بهت بگم مثل سبزه ی عید میمونی

دیدم حرف بیراهیه….

.

.

.

آخه این 13 روز انقدر خوردی که یه گاو کامل شدی

********

‌ یه آرزو بکن:  ->///////

.

.

.

حالا یه سبزه گره بزن

********

غضنفر زنش سبزه بوده، سیزده به در میندازتش بیرون !

********

از غضنفر می پرسن روز 12 فروردین چه روزیه ؟ میگه : روزی که می ریم جا می گیریم برای سیزده به در!

********

//////& //////

اینها سبزه 13 بدره! اون وسطی رو برای رسیدن تو به آرزوهات گره زدم…

اولین گوسفندی هستی که دلت طاقت اورد و سبزه ها رو تا سیزده نخوردی !

********

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد یکی از خصوصیات اخلاقی من بگی چی میگی؟

.

.

.

قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده

********

تو رو خدا فردا جایی قرار نداز میخوام سیزده رو فقط با تو باشم

آخه با بدون تو اصلا صفا نداره

.

.

.

.

اینم از دروغ سیزده من


منبع : ahleiran.ir



فال روزانه: فال امروز 12 فروردین 1394

    نظر

تهران نود و هشت

فال روزانه: فال امروز 12 فروردین 1394

فال امروز چهارشنبه 12 فروردین 1394

فروردین

امروز بسیار مراقب رفتار و واکنش های خود باشید. پیش از اینکه بخواهید به کسی جوابی بدهید یا رفتار خاصی نشان دهید، مطمئن شوید که حق با شما است تا بعدها از کار خود پشیمان نشوید. این را به یاد داشته باشید عصبانیت شما چند ساعت دیگر فروکش می کند اما اثر حرف هایی که در این حالت بیان کرده اید، تا ابد می ماند. خیلی مراقب زبان خود باشید و موجب دلخوری اطرافیان نشوید.

اردیبهشت

امروز بسیار حساس هستید و خیلی راحت همه چیز به شما بر می خورد. اما مراقب زبان خود باشید. اگر چیزی باب میل شما نبود، سریع واکنش نشان ندهید. این را بدانید که امروز همه به کمی فضا و دوری نیاز دارند. شاید نوعی انرژی منفی در هوا جاری باشد که باید امروز از آن دوری کنید. روی رفتار و احساسات خود کنترل داشته باشید تا بتوانید در محل کار، کارهای گروهی را به خوبی انجام دهید.

خرداد

زندگی کاری و شخصی خود ر ا از هم تفکیک کنید. امروز نباید مسایل و مشکلات کاری را به خانه ببرید. یا حتی مشکلات خانوادگی نباید روی کار و همکاری های شما تاثیر بگذارند. این دیگر هنر شما است که تا چه اندازه بتوانید میان آنها تعادل برقرار کنید. اگر نظرات شما مورد قبول واقع نشدند، سریع واکنش منفی نشان ندهید. اگر مشکلاتی هستند که توان حل آنها را ندارید، از مشاور یا یک دوست فهمیده و قابل اعتماد کمک بگیرید. در خانه که هستید، بهتر است همه حواستان به عشق و اعضای خانه باشد.

تیر

امروز، صداقت کلید موفیت شما است. بهترین و کاربردی ترین سیاستی که امروز می توانید داشته باشید، این است که یکرنگی خود را با دیگران حفظ کنید. کائنات امروز شانس و موفقیت زیادی بریا شما در نظر گرفته است و می توانید از آن برای داشتن یک روز عالی استفاده کنید. امرزو شاید کمی حساس باشید و هر چیزی شما را ناراحت کند، اما فقط خودتان را اذیت می کنید. این را به یاد داشته باشد که دنیا دو روز است و نباید لحظات خود را به ناراحتی بگذرانید.

مرداد

امروز باید همه چیز را خیلی ساده بگیرید. البته حواستان به بودجه تان هم باشد. احتمال دارد دنبال خرج های الکی و گران قیمت باشید و پول هایتان را برای خرید وسایلی هزینه کنید که واقعا به آنها نیاز ندارید. این را بدانید که راه های مختلفی برای تفریح وجود دارد و لازم نیست پول های خود رادر فروشگاه ها و پاساژها دور بریزید. امروز در ارتباط های خود صبر و صداقت بیشتری داشته باشید.

شهریور

امروز به طور ناگهانی و ناخواسته احتمالا از کسی خوشتان بیاید. اما چشمان خود را باز کنید. شاید به دلیل علاقه ناگهانی که به او پیدا کرده اید، نتوانید تصویر درستی از او داشته باشید. برای برقراری ارتباط با یک انسان جدید باید چشمان خود را باز کنید و همه وجوه شخصیتی او را بشناسید تا دچار سرخوردگی نشوید. بنابراین، اگر امروز از کسی خوشتان آمد به خودتان چند روز فرصت دهید تا ببینید این حس واقعی است یا خیر. عجول نباشید و با خودتان هم صادق باشید.

مهر

امروز بهتر است برای مسایلی وقت بگذارید که تاکنون به آنها توجهی نداشته اید. بهترین فرصت برای رویاپردازی امروز است. نگاه شما به دنیا متفاوت است و می توانید نقشه های خوبی برای آینده خود دترسیم کنید. البته به این هم توجه داشته باشید که شاید کمی حساس و عصبی باشید به همین دلیل نباید هر چیزی در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. صداقت بهترین سلاح امروز شما خواهد بود.

آبان

امروز حساسیت های شما زیاد هستند و گویا لب مرز احساسات قرار دارید. شاید کسی بخواهید صبر شما را آزمایش کند، بهتر است از کوره در نروید و با حوصله بیشتری رفتار کنید. حتی اگر واقعا توان تحمل برخی افراد یا رویدادها را ندارید، اما دهان خود را باز نکنید. این را بدانید که عصبانیت ها از بین می روند، اما کامنت های منفی برای همیشه آثارشان می ماند. روی رفتار، کارها و گفتار خود خیلی کنترل داشته باشید.

آذر

امروز احتمال دارد ناخواسته و بی اراده موجب رنجش کسی بشوید. یا به احساسات یک دوست لطمه بزنید. برای جلوگیری از این مساله باید روی رفتار و حرف های خود کنترل بیشتری داشته باشید. هر چقدر هم که اتفاق ها شما را عصبی کنند، باید زیپ دهانتان را بکشید. امروز فرصت خوبی برای شنونده بودن است. نصیحت و مشورت دیگران را با جان و دل گوش کنید و از آنها برای بهبود روابط و کارهای خود بهره بگیرید.

دی

چه چیزی موجب خوشحالی شما می شود؟ امروز میان هیجان و منطقی بودن گرفتار شده اند و نمی توانید به خوبی میان آنها تعادل برقرار کنید. اما دیگران می توانند در این مسیر شما را راهنمایی کنند. به نصایح و حرف های آنها گوش کنید و خیلی به نظرات خودتان اکتفا نکنید. همیشه دنبال رویدادهای تازه و هیجان انگیز در زندگی باشید. امروز اگر چیزی موجب ناراحتی شد، سریع واکنش منفی نشان ندهید.

بهمن

امروز میان رویا و واقعیت نمی توانید تعادل برقرار کنید و حتی نمی توانید مرز میان آنها را تشخیص دهید. اگر در نظر دارید با کسی همکاری تازه ای را آغاز کنید، امروز فرصت خوبی است اما به شرطی که درست همه جوانب را در نظر بگیرید و موانع و مشکلات احتمالی را پیش بینی کنید. در مسایل مالی باید بیشتر مراقب باشید و با احتیاط بیشتری خرج کنید.

اسفند

امروز باید مراقب رفتارها و واکنش های خود باشید. اگر کسی موجب ناراحتی شما می شود، از او دوری کنید. اگر نمی توانید، ذهنیت خود را تغییر دهید. هر چقدر حساس تر باشید، بیشتر اعصابتان خورد می شود. این همه حرص خوردن هم هیچ نتیجه ای ندارد و شما فقط خودتان را آزار داده اید. پس از انرژی های خوب دنیا برای خود استفاده کنید و به هیچ کس به اندازه خودتان اهمیت ندهید. امروز فرصت خوبی برای برنامه ریزی در مورد آینده است.

منبع: برترینها


منبع : ahleiran.ir



بیوگرافی رونالدو

    نظر

3068607_737
رونالدو (متولد 18 سپتامبر 1967 در ریو دو ژاینرو) بازیکن سابق فوتبال اهل برزیل می‌باشد. بسیاری از کارشناسان وی را یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ می‌دانند.

رونالدو قهرمانی دو جام جهانی 1994 و 2002 همراه با تیم ملی فوتبال برزیل را در کارنامه دارد و سه بار در سال‌های 1996، 1997 و 2002 جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را دریافت کرده است.

رونالدو، زینالدین زیدان، کریستانو رونالدو تنها بازیکنانی هستند که سه بار این جایزه را از فیفا دریافت کرده‌اند و پس از لیونل مسی که چهار بار این جایزه را دیافت کرده است، در جایگاه دوم قرار دارند.

رونالدو اولین بازی ملی خود را در 17 سالگی برای برزیل انجام داده است و در 18 سالگی به مقام برترین بازیکن فوتبال جهان دست یافته است.

رونالدو در سال 2007 از سوی مجله فرانس فوتبال به عنوان یکی از 11 بازیکن برتر تاریخ فوتبال انتخاب شد و در لیست فیفا 100 (بهترین بازیکنان تاریخ به انتخاب پله) نیز جای گرفته است.

وی در مجموع 98 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورش انجام داده و 62 گل ملی به ثمر رسانده است و دومین گلزن تاریخ فوتبال برزیل محسوب می‌شود.

وی همچنین 15 گل در جام‌های جهانی به ثمر رسانده و آقای گل جام جهانی 2002 شده است.

وی سال‌های زیادی از عمر فوتبالی‌اش را به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو پای چپ از دست داده بود تا اینکه در 14 فوریه 2011 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وی با مدل برزیلی دانیلا چیکارلی ازدواج کرد که بعدها این ازدواج به جدایی انجامید.

وی یکی از مسئولان برگزاری جام جهانی 2014 در کشورش بود.


منبع : ahleiran.ir



تجمع آب در بدن و کوچک شدن لباسها

    نظر

چه دچار تغییرات هورمونی شده باشید، و چه غذاهایی مملو از نمک خورده باشید، جمع شدن آب در سلول‌های بدن شرایطی است که اکثر خانم‌ها ممکن است تجربه کرده باشند.

آیا تجمع آب در بدن باعث می‌شود شلوار‌های جین، دیگر اندازه نباشند؟

در این حالت، مایعات اضافی بدن بین سلول‌ها و بافت‌های بدن جمع می‌شوند. آب آوردگی اندام‌ها می‌تواند چند کیلویی به وزن شما اضافه کند و اندازه‌ی شکمتان را افزایش دهد. که در این حالت، باعث می‌شود در لباس‌هایتان احساس ناراحتی کنید.

اگر دچار این مشکل شدید، چند راه حل نجات‌بخش، می‌تواند کمک کند تا شلوار جین‌های شما همچنان خوش فرم باقی بماند.

آب آوردگی اندام‌ها چیست

آب آوردگی اندام‌ها به دلایل مختلفی از جمله بارداری، کمبود آب در بدن، عدم تحرک کافی، کمبود پروتئین مصرفی، مصرف بعضی داروها، مصرف نمک بیش از اندازه و یا تغییرات هورمونی در زمان عادات ماهانه بوجود می‌آید.

70 درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است، و جمع شدن آب در سلول‌ها می‌تواند در تمام اندام‌های بدن اتفاق بیافتد. وقتی آب در سلول‌های بدنتان جمع می‌شود، سایزتان افزایش می‌یابد و در این حالت فقط در تعداد کمی از لباس‌هایتان احساس راحتی می‌کنید.

اگر دچار آب آوردگی اندام‌ها شده‌اید، روزانه حدود 2 لیتر آب بنوشید و به دکترتان مراجعه کنید تا اگر آب آوردگی اندام‌ها علتی جدی داشته باشد، مشخص شود.

معضل شلوارهای جین

کدام زنی هست که آرزوی پوشیدن بهترین شلوار جین‌های چسبان و اسکینی‌اش را نداشته باشد؟ حتی در ایده‌آل ترین شرایط هم، این کار کمی ترسناک بنظر می‌رسد.

آب آوردگی اندام‌ها بیشتر در ران، داخل ران‌ها و شکم رخ می‌دهد. اگرچه ممکن است بعضی از زنان آن را در دست‌ها و پاهایشان نیز تجربه کنند. جین‌هایی که قبلا کاملا اندازه‌تان بود، حالا بدن شما را تکه تکه نشان می‌دهند! البته اگر بتوانید زیپ‌هایشان را بالا بکشید و دکمه‌هایشان را ببندید!

راه‌هایی برای عاشقان جین وجود دارد که با وجود این ورم‌ها، همچنان بتوانند خودشان را در شلوار جین جای دهند.

جگینگ‌ها

جگینگ‌ها (Jegging) که ترکیبی از دو کلمه‌ی جین و لگینگ است، شلوارهای بسیار تنگ و چسبانی هستند که مثل شلوارهای جین دارای درزهای دوخته شده، زیپ، گل میخ و جیب هستند. البته تصور نکنید جگینگ‌ها مثل شلوار جین‌های عادی و سنتی، ضخیم و پوشیده‌اند.

در هنگام پوشیدن این شلوار‌ها با بلوزهای کوتاه، باید مطمئن شوید لباس‌های زیرتان مشخص نیستند! اگر متوجه چیزی شدید که نمی‌خواهید بقیه آنرا ببینند، یک لباس بلند و یا تونیک بپوشید.

شلوار جین‌های کشی

زن‌ها همیشه برای پیروی از مد، خودشان را وادار به تحمل رنج و مشقت‌هایی می‌کنند! اما همیشه امیدی وجود دارد.

در دهه‌های اخیر بسیاری از تولید کنندگان بزرگ و مهم شلوار جین، نخ‌های کشی را به دوخت جین‌هایشان اضافه کرده‌اند که به شلوار جین‌ها اجازه می‌دهند به جای محصور کردن بدن، خود را با شکل بدن تطبیق دهند.

این شلوارها برخلاف جگینگ‌ها (که اگر مراقب نباشید ممکن است بیش از حد نازک باشند) واقعا شلوار جین هستند. فقط کمی‌بیشتر بخشنده‌اند! و وقتی شما دچار ورم اندام‌ها شده‌اید کمی بیشتر کش می‌آیند.



منبع : ahleiran.ir



تجمع آب در بدن و کوچک شدن لباسها

    نظر

چه دچار تغییرات هورمونی شده باشید، و چه غذاهایی مملو از نمک خورده باشید، جمع شدن آب در سلول‌های بدن شرایطی است که اکثر خانم‌ها ممکن است تجربه کرده باشند.

آیا تجمع آب در بدن باعث می‌شود شلوار‌های جین، دیگر اندازه نباشند؟

در این حالت، مایعات اضافی بدن بین سلول‌ها و بافت‌های بدن جمع می‌شوند. آب آوردگی اندام‌ها می‌تواند چند کیلویی به وزن شما اضافه کند و اندازه‌ی شکمتان را افزایش دهد. که در این حالت، باعث می‌شود در لباس‌هایتان احساس ناراحتی کنید.

اگر دچار این مشکل شدید، چند راه حل نجات‌بخش، می‌تواند کمک کند تا شلوار جین‌های شما همچنان خوش فرم باقی بماند.

آب آوردگی اندام‌ها چیست

آب آوردگی اندام‌ها به دلایل مختلفی از جمله بارداری، کمبود آب در بدن، عدم تحرک کافی، کمبود پروتئین مصرفی، مصرف بعضی داروها، مصرف نمک بیش از اندازه و یا تغییرات هورمونی در زمان عادات ماهانه بوجود می‌آید.

70 درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است، و جمع شدن آب در سلول‌ها می‌تواند در تمام اندام‌های بدن اتفاق بیافتد. وقتی آب در سلول‌های بدنتان جمع می‌شود، سایزتان افزایش می‌یابد و در این حالت فقط در تعداد کمی از لباس‌هایتان احساس راحتی می‌کنید.

اگر دچار آب آوردگی اندام‌ها شده‌اید، روزانه حدود 2 لیتر آب بنوشید و به دکترتان مراجعه کنید تا اگر آب آوردگی اندام‌ها علتی جدی داشته باشد، مشخص شود.

معضل شلوارهای جین

کدام زنی هست که آرزوی پوشیدن بهترین شلوار جین‌های چسبان و اسکینی‌اش را نداشته باشد؟ حتی در ایده‌آل ترین شرایط هم، این کار کمی ترسناک بنظر می‌رسد.

آب آوردگی اندام‌ها بیشتر در ران، داخل ران‌ها و شکم رخ می‌دهد. اگرچه ممکن است بعضی از زنان آن را در دست‌ها و پاهایشان نیز تجربه کنند. جین‌هایی که قبلا کاملا اندازه‌تان بود، حالا بدن شما را تکه تکه نشان می‌دهند! البته اگر بتوانید زیپ‌هایشان را بالا بکشید و دکمه‌هایشان را ببندید!

راه‌هایی برای عاشقان جین وجود دارد که با وجود این ورم‌ها، همچنان بتوانند خودشان را در شلوار جین جای دهند.

جگینگ‌ها

جگینگ‌ها (Jegging) که ترکیبی از دو کلمه‌ی جین و لگینگ است، شلوارهای بسیار تنگ و چسبانی هستند که مثل شلوارهای جین دارای درزهای دوخته شده، زیپ، گل میخ و جیب هستند. البته تصور نکنید جگینگ‌ها مثل شلوار جین‌های عادی و سنتی، ضخیم و پوشیده‌اند.

در هنگام پوشیدن این شلوار‌ها با بلوزهای کوتاه، باید مطمئن شوید لباس‌های زیرتان مشخص نیستند! اگر متوجه چیزی شدید که نمی‌خواهید بقیه آنرا ببینند، یک لباس بلند و یا تونیک بپوشید.

شلوار جین‌های کشی

زن‌ها همیشه برای پیروی از مد، خودشان را وادار به تحمل رنج و مشقت‌هایی می‌کنند! اما همیشه امیدی وجود دارد.

در دهه‌های اخیر بسیاری از تولید کنندگان بزرگ و مهم شلوار جین، نخ‌های کشی را به دوخت جین‌هایشان اضافه کرده‌اند که به شلوار جین‌ها اجازه می‌دهند به جای محصور کردن بدن، خود را با شکل بدن تطبیق دهند.

این شلوارها برخلاف جگینگ‌ها (که اگر مراقب نباشید ممکن است بیش از حد نازک باشند) واقعا شلوار جین هستند. فقط کمی‌بیشتر بخشنده‌اند! و وقتی شما دچار ورم اندام‌ها شده‌اید کمی بیشتر کش می‌آیند.



منبع : ahleiran.ir