سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ahle iran

فال روزانه: فال امروز 14 اسفند 1393

    نظر

تهران نود و هشت

فال روزانه: فال امروز 14 اسفند 1393

فال پنج شنبه چهاردهم اسفند ماه سال 1393

فروردین

بهتر است نیازها و تمایلات خود را برای سایرین بیان کنید هر چقدر این کار را بیشتر انجام دهید رابطه بهتری بین هر دوی شما برقرار می شود.

اردیبهشت

کمی به خاطر حساب های مالی که قرار بوده است در طولانی مدت نتیجه بدهد نگران هستید . دوست دارید کارها را مرتب کنید اما اکنون زمان مناسبی نیست زیرا اطلاعات اشتباهی به دست می آورید.

خرداد

انرژی تان فوق العاده بالا رفته است باید از افرادی که سعی دارند شما را از دنبال کردن غرایزتان باز دارند ، دوری کنید، زیرا شما حق انتخاب دارید و باید به حرف دلتان گوش کنید شما به دلایلی می دانید در حال حاضر چه کار می کنید، چه طور می خواهید آن را انجام دهید، چرا و کی، اما دیگران به سختی این مسئله را باور می کنند.

تیر

اگر سیاست اخیر شما سودمند بوده است.اکنون زمان آن است که کمی به ارزش های تان اهمیت دهید.به خاطر داشته باشید که همسرتان از جمله کسانی است که با ارزش است،بنابراین به آن توجه کنید،مخصوصاً اگر اخیراً سرتان شلوغ بوده و او رافراموش کرده اید.

مرداد

اگر یک نمونه واقعی از شیرها هستید، در پول خرج کردن استاد باشید، پس مواظب باشید چرا که امروز روز شانس است. شما طبیعتاً سخاوتمند هستید، اما مراقب باشید تا مجبور به پول دادن به کسانی که حقیقتاً لیاقت آن را ندارند، نشوید.

شهریور

روز خوبی برای معاشرت با دیگران است و از مصاحبت با آنها سود می برید.با وجود اینکه شخص بخشنده و با گذشت هستید اما اگر کسی زیاد از خودش تعریف کند شما را خسته می کند.اما درمورد بعضی دیگر از بودن و مصاحبت با آن ها خسته نمی شوید.

مهر

امروز دارای روحیه ای هستید که می خواهید پول خرج کنید خصوصاً در خرید اشیاء برای خانه و خانواده تان اگر هنوز حساب خریدهای ژانویه را تصفیه نکرده اید،تقریباً غیرممکن است که در این زمان بتوانید از شر آن خلاص شوید.یادآوری می کنم که شما پول تان را صرف خرید اشیاءقدیمی نمی کنید و بیشتر علاقه مند به خرید اجناسی هستید که موجب راحتی بیشتر در منزل شده و یا نمای زیباتری به منزل تان می دهد.می خواهید احساس کنید که پول تان را به نحو احسن خرج کرده اید.

آبان

هیچ روزی به اندازه امروز برای تان موفقیت آمیز نیست.این ایده که می توانید همه کاری انجام دهید سبب بروز موفقیت برای شما می شود.اگر متوجه شدید که دیگر رقابتی در کار نیست به دنبال موضوع تازه ای می گردید تا مجدداً در رقابت ها شرکت کنید و تغییر چیزی است که در تمام زندگی با آن سرو کار دارید.

آذر

شما آذری ها ذاتاً ماجراجو هستید و بشما این امکان را می دهد که یک کار غیر عادی بکنید. وقتی قرارباشد شما یک نقطه نظر جدید نسبت به زندگی و دید جدید در زندگی اختیار کنید، دیگران با کمال میل حاضرند اطلاعات و آموزش در آن مورد به شما بدهند و اگر برای عوض کردن روال قدیمی زندگی نیاز به ریسک کردن باشد شما حاضرید که ریسک کنید. شکستن قیدو بند از یک زندگی معمولی وعادی آزادی عملی به شما می دهد که حیطه های جدید را کشف نمائید.

دی

بحث روز گذشته ممکن است هنوز ذهن شما را مشغول کرده باشد. نگرانی ها و دلشوره ها را کنار بگذارید. ممکن است بدون این که شما متوجه شوید، شخص دیگری نیز همین نگرانی ها را داشته باشد ولی قادر به بیان آن ها نباشد.

بهمن

سیارات بر روی زندگی و همینطور روابط نزدیک شما تاثیر زیادی می گذارند و در روابط اجتماعی فرصت های زیادی خواهید داشت و لازم است که کارها را هم اکنون انجام دهید و آنها را به دقایق آخر واگذار نکنید و به این روش دیگران متوجه می شوند که شما واقعاً‌ دوست دارید با آنها باشید و اکنون تصمیم بگیرید و منتظر فرصت های بعدی نباشید.

اسفند

درباره شما چند مساله می تواند رنج آور شود و از خود بی خود شدن ( مستی )‌می تواند شما را آرامش بخشد. اگر شما سفرتان را می توانستید چند روز عقب بندازید مقدار زیادی وقت با ارزش خود را صرفه جویی می کردید . اگر مجبور هستید که به جایی بروید حمل و نقل عمومی ممکن است از ماشین خودتان بهتر باشد.


منبع : ahleiran.ir